Поиск


Текущие фильтры:


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 31-40 из 55.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2019Методичні особливості організаційного проектування системи управління міжнародною конкурентоспроможністюСинюта А. Р.; Новосєльцева В. І.
2019Основи підприємництва: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняПритиченко Т. І.
2019Управління каналами розподілу та збуту: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняРожко В. І.
2019Управління знаннями в системі інноваційного розвитку організаціїСтрокович Г. В.; Кащєєва Д. В.
2019Теоретичні аспекти цінової політики підприємств у зовнішньоекономічній сферіБестужева С. В.; Некрасов Д. Є.
2019Вплив маркетингових комунікацій на формування конкурентних переваг підприємстваАстахова І. Е.; Шеноголець А. В.
2019Управління бізнес-процесами на підприємстві: методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 051 "Економіка" другого (магістерського) рівняСтрокович Г. В.
2019Деякі аспекти складання та аналізу фінансової звітності підприємства в сучасних умовахШум М. А.; Доровськой О. Ф.; Чуприна С. М.; Доровской А. Ф.; Shum M. A.; Dorovskoy O. F.; Chupryna S. M.
2019Особливості стратегічного управління якістю функціонування підприємствСтрокович Г. В.; Уманс Т.
2019Інформаційні технології в маркетинговій діяльності промислових підприємствКуценко К. І.