Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 41-50 из 113.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2021Маркетинг і реклама (поведінковий підхід): робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівняГронь О. В.
2021Фінансовий маркетинг. Методичні рекомендації до самостійної роботи студентів спеціальності 072 "Фінанси, банківська справа та страхування" першого (бакалаврського) рівняАчкасова С. А.
2021Стандартизація і сертифікація товарів та послуг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняРожко В. І.
2021Міжнародний маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини» освітньої програми «Міжнародний бізнес» першого (бакалаврського) рівняГронь О. В.
2021Маркетинг у сфері міжнародних послуг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівняЛисиця Н. М.
2021Інтернет-маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського рівня)Родіонов С. О.
2021Моніторинг ефективності використання маркетингового потенціалу підприємства в умовах мінливої економічної політикиПономаренко О. О.; Лісна І. Ф.; Пивавар І. В.
2021Основні заходи підвищення маркетингового потенціалу підприємстваПономаренко О. О.; Лісна І. Ф.
2021Оцінка маркетингового потенціалу підприємства та обґрунтування заходів з його підвищенняПономаренко О. О.; Пивавар І. В.; Лісна І. Ф.
2022Маркетинг туризму : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 242 «Туризм» освітньої програми «Туризм» першого (бакалаврського) рівняАлдошина М. В.