Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 51-60 из 362.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2018Розширення сфери впливу на споживача з використанням digital-маркетингуЗіма О. Г.
2017Використання маркетингових інструментів для забезпечення позиціонування високотехнологічної продукціїПтащенко О. В.
2017Управління діловою активністю підприємств в сучасних умовах господарюванняЗима О. Г.; Птащенко О. В.; Кошарна В. В.
2017Використання інтегрованих маркетингових комунікацій в спортивній сферіЗима О. Г.; Птащенко О. В.; Станкова А. О.
2016Маркетингове управління загальноосвітнім навчальним закладомРябова З. В.
2016Визначення сутності маркетингового управління розвитком інститутів післядипломної педагогічної освітиКравченко Г. Ю.
2017Інноваційно-маркетингове забезпечення діяльності навчального закладуПочуєва О. О.
2017Маркетинг і логістика освітніх послугРябова З. В.
2017Реклама как маркетинговый инструмент развития предприятийОсьмачко С. А.
2019Визначення цілей маркетингового управління для прогнозування розвитку кафедри в закладах вищої освітиКравченко Г. Ю.; Мовмига Н. Є.