Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 31-40 из 75.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2021Аналіз теоретичних підходів до визначення сутності зовнішнього середовища міжнародного бізнесу підприємстваШталь Т. В.; Бунчикова Т. С.
2021Удосконалення методів просування цифрового бізнесу на основі технологій онлайн маркетингуЛапушинська А. А.
2021Методичні підходи вимірювання соціальної безпеки регіонуДемченко К. О.
2021Розробка і тестування програмного забезпечення інформаційно-вимірювальної системи на базі віртуальних комп'ютерних тренажерів як концепція підвищення ефективності навчального процесуСкорін Ю. І.; Щербаков О. В.; Ушакова І. О.
2022Маркетингова аналітика: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівняУс М. І.
2022Зacтоcувaння методів штучного інтелекту для менеджменту оперaційних ризиків підприємcтвСкорін Ю. І.; Гронь І. О.
2022Підготовка майбутніх педагогів французької мови як іноземної (FLE) до застосування цифрових технологійЖила Г. В.
2021Морфологічний аналіз поняття «соціальна безпека»Демченко К. О.
2022Інформаційно-аналітичне забезпечення зовнішньоторговельної діяльності компаніїШипова Д.
2022Облік і аналіз розрахункових операцій підприємстваВаравська В.