Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 31-40 из 49.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2020Маркетинг у соціальних мережах : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» першого (бакалаврського) рівняЛаріна К. В.
2020Міжнародний маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальностей 051 «Економіка», 073 «Менеджмент» першого (бакалаврського) рівняШталь Т. В.; Плєханова Т. Є.; Зубко Д. О.
2021Особенности маркетинговой деятельности компаний на рынке В2ВУс М.
2021Можливості розвитку соціального підприємництва в УкраїніРодіонов С. О.; Вишнівський М. С.
2021Маркетинговий підхід до управління в підприємництвіПерерва І. М.; Кінас І. О.
2021Управління маркетингом і збутом : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" освітньої програми «Бізнес-адміністрування» другого (магістерського) рівняКінас І. О.
2021Узагальнення основних методів оцінки та аналізу цільової аудиторії як ключового фактору ефективності діяльності підприємстваНебилиця О. А.; Бондаренко К. С.
2021Інтернет-технології стимулювання продажівРожко В. І.
2021Маркетинг і реклама (поведінковий підхід): робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівняГронь О. В.
2021Фінансовий маркетинг. Методичні рекомендації до самостійної роботи студентів спеціальності 072 "Фінанси, банківська справа та страхування" першого (бакалаврського) рівняАчкасова С. А.