Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 31-40 зі 408 (час пошуку: 0.074 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2018Cучасні інформаційні технології в умовах глобалізаціїРодіонов С. О.; Чепела В. В.
2016Маркетингове управління загальноосвітнім навчальним закладомРябова З. В.
2016Визначення сутності маркетингового управління розвитком інститутів післядипломної педагогічної освітиКравченко Г. Ю.
2017Інноваційно-маркетингове забезпечення діяльності навчального закладуПочуєва О. О.
2017Маркетинг і логістика освітніх послугРябова З. В.
2017Реклама как маркетинговый инструмент развития предприятийОсьмачко С. А.
2019Визначення цілей маркетингового управління для прогнозування розвитку кафедри в закладах вищої освітиКравченко Г. Ю.; Мовмига Н. Є.
2020Формування соціально-відповідального маркетингу підприємстваПлеханова А. К.
2020Удосконалення маркетингової діяльності підприємстваПавлюк К. В.
2020Маркетинг як інструмент підвищення ефективності інноваційної діяльності підприємстваГеращенко І. М.; Крамаренко С. М.