Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 11-18 из 18.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2012ПЛАН МАРКЕТИНГУ ЯК КІНЦЕВИЙ ДОКУМЕНТ МАРКЕТИНГОВОГО ПЛАНУВАННЯЧижова О. В.
2013ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ПОКАЗНИКІВ ОПЕРАТИВНОГО КОНТРОЛІНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІСтеценко О. Ю.
2019Управління каналами розподілу та збуту: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняРожко В. І.
2021Економіка підприємства: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняПритиченко Т. І.
2014Методичні рекомендації до виконання курсової роботи з навчальної дисципліни "Економіка підприємства" для студентів напряму підготовки 6.030509 "Облік і аудит" заочної форми навчанняІванієнко В. В.
2016Тестові завдання з навчальної дисципліни "Економіка підприємства" для студентів напряму підготовки 6.030505 "Управління персоналом та економіка праці" всіх форм навчанняКожанова Є. П.
2016Фінансовий контролінг як система ефективного управління підприємтвомМеренкова Л. О.
2016Практикум з навчальної дисципліни "Економіка підприємства" для студентів напряму підготовки 6.030509 "Облік і аудит" усіх форм навчанняГіль С. Є.; Горобинська М. В.; Гиль С. Е.; Горобинская М. В.; Hil S. Y.; Gorobynska M. V.