Поиск


Текущие фильтры:


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 16.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2022Особливості складання медіаплану для ІТ-школиМедведєва Ю. Є.; Кулікова К. В.
2022Вплив звукових ефектів на комунікаціюШилов В.
2022Удосконалення чат-ботів як інноваційного інструменту взаємодії з клієнтамиБобрицька Ю.
2022Комунікаційний процес як складова міжнародного менеджменту підприємстваЧернуха Т. С.
2022Маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент організацій і адміністрування» першого (бакалаврського) рівняНебилиця О. А.
2022Бренд-менеджмент: робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівняЯстремська О. М.; Мартиненко М. В.; Небилиця О. А.
2022Корпоративна культура та корпоративні медіа: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 "Журналістика" освітньої програми «Медіа-комунікації» першого (бакалаврського) рівняЗима О. Г.
2022Особливості комунікативної політики на підприємстві в період воєнного стануСтьогіна А. С.
2022Корпоративна культура та корпоративні медіа: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 «Журналістика» освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю» першого (бакалаврського) рівняЗима О. Г.
2022Підприємництво в онлайн-середовищі: робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей першого (бакалаврського) рівняНебилиця О. А.