Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-8 зі 8 (час пошуку: 0.007 секунди).
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Роль стратегічного маркетингу в діяльності підприємстваПроскурніна Н. В.; Малигіна Є. Ю.
2019Побудова партнерських відносин підприємств торгівлі у соціальних мережахПроскурніна Н. В.
2019Штучний інтелект в маркетинговій діяльності підприємств торгівліПроскурніна Н. В.; Доброскок Ю. Б.; Проскурнина Н. В.; Proskurnina N. V.; Dobroskok Y. B.
2018Трансформація маркетингу в умовах структурних змін в економіціПроскурніна Н. В.; Проскурнина Н. В.; Proskurnina N. V.
2020Оцінка ефективності маркетингових заходів підприємств роздрібної торгівлі в умовах цифрової трансформаціїПроскурніна Н. В.
2018Еволюція концепцій маркетингу роздрібної торгівліПроскурніна Н. В.
2018Еволюція концепцій маркетингу роздрібної торгівліПроскурніна Н. В.; Проскурнина Н. В.; Proskurnina N. V.
2019Аналіз інтерактивних комунікаційних каналів зв’язку операторів роздрібної торгівлі зі споживачамиПроскурніна Н. В.