Пошук


Поточні фільтри:




Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-8 зі 8 (час пошуку: 0.01 секунди).
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2014Дослідження ефективності реклами в інтернеті: переваги та недолікиГондаренко М. А.
2014Сучасні тенденції та особливості розвитку рекламного ринку УкраїниВоргуль Т. В.
2014Аналіз деяких недоліків Закону України "Про рекламу" та ефективність рекламної комунікаціїБесага П. О.
2014Влияние рекламной деятельности на потребительское поведениеЧан Тхи Минь Нгок
2014Проблема манипуляции сознанием потребителей посредством рекламыХохлова А. Ю.
2014Робоча програма навчальної дисципліни "Маркетингові комунікації" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" усіх форм навчанняПрохорова Т. П.; Гронь О. В.; Прохорова Т. П.; Гронь А. В.; Prokhorova T. P.; Gron O. V.
2014Методические рекомендации к выполнению практических заданий по учебной дисциплине "МАРКЕТИНГ" для иностранных студентов направления подготовки 6.030601 "Менеджмент" дневной формы обученияТімонін О. М.; Небилиця О. А.; Тимонин А. М.; Небылица Е. А.; Timonin O. M.; Nebylitsia О. А.
2014Удосконалення управління міжнародною рекламною діяльністю підприємстваСидорченко С. І.; Сидорченко С. И.; Sidorchenko S. I.