Перегляд зібрання за групою - Теми ділова репутація

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 1 до 11 із 11
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Вплив репутації на діяльність кампаніїПоклонська Л. С.
2012ГУДВІЛ ЯК ФАКТОР ПІДВИЩЕННЯ ВАРТОСТІ ПІДПРИЄМСТВАКозлова О. А.
2019Ділова репутація та імідж організації та брендуПоклонська Л. С.
2024Особливості формування і збереження ділової репутації в онлайн-середовищіБєляєва Н. Є.; Калениченко Р. А.; Телебенєва Є. О.
2019Репутаційний менеджмент: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 «Журналістика» першого (бакалаврського) рівняКолодізєва Т. О.
2021Соціальна відповідальність : робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівняУшкальов В. В.
2024Стійкість і соціальна відповідальність людських ресурсів як глобальна репутаційна тенденція конкурентоспроможностіБлизнюк Т. П.; Шевченко В. В.; Федака В. В.; Циктор В. Ю.
2012Сучасні проблеми обліку та оцінки гудвілу в УкраїніРимар О. О.
2017Управління іміджем підприємства : робоча програма для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" другого (магістерського) рівняПасько М. І.; Пасько М. И.; Pasko M. I.
2018Управління іміджем підприємства: робоча програма для студентів всіх спеціальностей другого (магістерського) рівняПасько М. І.; Пасько М. И.; Pasko M. I.
2022Управління іміджем підприємства: робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівняПасько М. І.