Перегляд зібрання за групою - Теми фірмовий стиль

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 1 до 16 із 16
Дата випускуНазваАвтор(и)
2021Айдентика як інструмент рекламної комунікації інтернет-брендуКазакова Н. В.
2020Бренд-бук як напрям маркетингових комунікацій підприємстваДемченко Г. В.
2019Дизайн фірмового стилю: робоча програма для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівняБережна О. Б.; Бережная Е. Б.; Berezhna O. B.
2023Дизайн фірмового стилю: робоча програма навчальної дисципліни для всіх здобувачів вищої освіти всіх спеціальностей другого (магістерського) рівняБережна О. Б.
2024Необхідність формування індивідуального стилю сторінки в Instagram для бізнесівФедоренко Є. Ю.
2013Основні властивості іміджу підприємстваЛазоренко А. В.
2023Особливості використання фірмового стилю для закладів освітиСорокіна Г. В.; Мальцева М. А.
2016Робоча програма навчальної дисципліни "Дизайн фірмового стилю" для студентів усіх спеціальностей денної форми навчанняСисоєва Ю. А.; Сысоева Ю. А.; Sysoyeva Yu. A.
2017Система підтримки іміджу підприємства за рахунок комунікаційних засобівПтащенко О. В.; Акулова К. І.; Гондаренко М. А.; Овсяніков Д. С.
2019Удосконалення комплексу просування туристичного продукту шляхом застосування інформаційних технологійІванова К. О.
2019Удосконалення маркетингової діяльності підприємстваГладиш Д. Г.
2022Удосконалення стратегії брендингу у зовнішньоекономічній діяльності підприємстваКозуб В. О.; Кандзюба Є. Р.
2018Управління іміджем підприємства: робоча програма для студентів всіх спеціальностей другого (магістерського) рівняПасько М. І.; Пасько М. И.; Pasko M. I.
2022Управління іміджем підприємства: робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівняПасько М. І.
2014ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІМирошниченко О. В.
2022Фірмовий стиль та корпоративна культура в PRАфанасьєва О. М.