Skip navigation
Домівка
Перегляд
Фонди та зібрання
Огляд матеріалів:
Дати випуску
Автори
Заголовки
Теми
Довідка
Мова
українська
English
Вхід:
Мій архів матеріалів
Оновлення на e-mail
Обліковий запис
Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
Перегляд зібрання за групою - Теми фірмовий стиль
Перейти до:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
або ж введіть декілька перших літер:
Сортування:
за заголовком
за датою випуску
за датою збереження
Впорядкування:
за зростанням
за спаданням
Вивести на сторінку:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Автори:
Усі
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результати від 1 до 16 із 16
Дата випуску
Назва
Автор(и)
2021
Айдентика як інструмент рекламної комунікації інтернет-бренду
Казакова Н. В.
2020
Бренд-бук як напрям маркетингових комунікацій підприємства
Демченко Г. В.
2019
Дизайн фірмового стилю: робоча програма для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня
Бережна О. Б.
;
Бережная Е. Б.
;
Berezhna O. B.
2023
Дизайн фірмового стилю: робоча програма навчальної дисципліни для всіх здобувачів вищої освіти всіх спеціальностей другого (магістерського) рівня
Бережна О. Б.
2024
Необхідність формування індивідуального стилю сторінки в Instagram для бізнесів
Федоренко Є. Ю.
2013
Основні властивості іміджу підприємства
Лазоренко А. В.
2023
Особливості використання фірмового стилю для закладів освіти
Сорокіна Г. В.
;
Мальцева М. А.
2016
Робоча програма навчальної дисципліни "Дизайн фірмового стилю" для студентів усіх спеціальностей денної форми навчання
Сисоєва Ю. А.
;
Сысоева Ю. А.
;
Sysoyeva Yu. A.
2017
Система підтримки іміджу підприємства за рахунок комунікаційних засобів
Птащенко О. В.
;
Акулова К. І.
;
Гондаренко М. А.
;
Овсяніков Д. С.
2019
Удосконалення комплексу просування туристичного продукту шляхом застосування інформаційних технологій
Іванова К. О.
2019
Удосконалення маркетингової діяльності підприємства
Гладиш Д. Г.
2022
Удосконалення стратегії брендингу у зовнішньоекономічній діяльності підприємства
Козуб В. О.
;
Кандзюба Є. Р.
2018
Управління іміджем підприємства: робоча програма для студентів всіх спеціальностей другого (магістерського) рівня
Пасько М. І.
;
Пасько М. И.
;
Pasko M. I.
2022
Управління іміджем підприємства: робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня
Пасько М. І.
2014
ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ
Мирошниченко О. В.
2022
Фірмовий стиль та корпоративна культура в PR
Афанасьєва О. М.