Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37410
Назва: Управління іміджем підприємства : робоча програма навчальної дисципліни для всіх здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня
Автори: Пасько М.
Теми: імідж
ділова репутація
управління іміджем підприємства
паблік рилейшнз
фірмовий стиль
корпоративна культура
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Управління іміджем підприємства : робоча програма навчальної дисципліни для всіх здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня: [Електронне видання] / укл. М. Пасько. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2025. – 7 с. (Укр. мова)
Короткий огляд (реферат): Наведено перелік тем та ключових питань, які будуть розглянуті під час вивчення дисципліни, перелік компетентностей та результатів навчання за дисципліною, форми та методи оцінювання, а також рекомендована література.. Рекомендовано для здобувачів всіх спеціальностей всіх освітніх програм другого (магістерського) рівня.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37410
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (МЛІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
поз.307_!Управління_іміджем_підприємства.pdf762,81 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.