Skip navigation
Домівка
Перегляд
Фонди та зібрання
Огляд матеріалів:
Дати випуску
Автори
Заголовки
Теми
Довідка
Мова
українська
English
Вхід:
Мій архів матеріалів
Оновлення на e-mail
Обліковий запис
Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
Перегляд зібрання за групою - Теми advertising
Перейти до:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
або ж введіть декілька перших літер:
Сортування:
за заголовком
за датою випуску
за датою збереження
Впорядкування:
за зростанням
за спаданням
Вивести на сторінку:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Автори:
Усі
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результати від 1 до 20 із 44
далі >
Дата випуску
Назва
Автор(и)
2024
Advertising and PR in marketing activity: program of the course for students of specialty 075 «Marketing» of the study programme «Marketing» of the first (bachelor’s) study cycle
Lysytsia N.
2021
Advertising in restaurant business
Pugachova M. M.
;
Stryzhak O.
2013
BRAND TRACKING TECHNOLOGIES
Yukhymenko O.
2018
Civil-law protection of subjective rights in the information sphere
Guyvan O.
;
Sergienko V. V.
2023
Communication technologies of international business: the program of the course of the educational discipline for students of higher education of speciality 292 " International Economic Relations" of the educational program "International Business" of the first (bachelor's) level
Gron O. V.
2021
Features of formation of advertising creativity
Lysytsia N.
;
Byelikova Y.
2013
IMPACT OF ADVERTISING ON A CONSUMER
Lushchik A.
2019
International Marketing B2C: a work program for students of all the specialties of the second (master) level
Lysytsia N. M.
;
Лисиця Н. М.
;
Лисица Н. М.
2012
POSSIBILITIES OF ADVERTISING IN GAMES
Stohniev H.
2012
THE PRINCIPLES OF MARKETING: APPLE’S BRANDING STRATEGY
Hojaberdiyeva L.
2018
Search engines advertising and marketing platforms in social communication
Kovalenko O. Y.
;
Cherkashina A. S .
2024
The influence of synergy of neuromarketing and visual solutions on consumer behavior
Berezhna O. B.
;
Goncharenko V. I.
2021
Tools for ensuring creativity of advertising content
Lysytsia N. M.
;
Byelikova Y. V.
2023
Tourism and Hospitality in Conditions of Digital Economy: Problems and Perspectives
Naumik-Gladka K.
;
Sushchenko O.
;
Stryzhak O.
2017
The use of search engines for advertising and marketing
Cherkashina A. V.
2017
The use of search engines for advertising and marketing
Cherkashina A. V.
2015
Вплив факторів на формування рекламної стратегії продукції виробничо-технічного призначення
Поклонська Л. С.
;
Поклонская Л. С.
;
Poklonska L. S.
2013
Економічні тексти та практичні завдання з навчальної дисципліни "Іноземна мова" для студентів III та IV курсів усіх напрямів підготовки всіх форм навчання
Решетняк І. О.
;
Reshetniak I. O.
2015
Маркетинговий аналіз зовнішніх ринків в експортній діяльності підприємства
Гриценко В. І.
;
Гриценко В. И.
;
Gritsenko V. I.
2017
Маркетингові комунікації в туристичній діяльності : робоча програма для студентів спеціальності 242 "Туризм" другого (магістерського) рівня
Алдошина М. В.
;
Кравцова А. В.
;
Алдошина М. В.
;
Кравцова А. В.
;
Aldoshyna M. V.
;
Kravtsova A. V.