Перегляд зібрання за групою - Теми advertising

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 1 до 20 із 44  далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2024Advertising and PR in marketing activity: program of the course for students of specialty 075 «Marketing» of the study programme «Marketing» of the first (bachelor’s) study cycleLysytsia N.
2021Advertising in restaurant businessPugachova M. M.; Stryzhak O.
2013BRAND TRACKING TECHNOLOGIESYukhymenko O.
2018Civil-law protection of subjective rights in the information sphereGuyvan O.; Sergienko V. V.
2023Communication technologies of international business: the program of the course of the educational discipline for students of higher education of speciality 292 " International Economic Relations" of the educational program "International Business" of the first (bachelor's) levelGron O. V.
2021Features of formation of advertising creativityLysytsia N.; Byelikova Y.
2013IMPACT OF ADVERTISING ON A CONSUMERLushchik A.
2019International Marketing B2C: a work program for students of all the specialties of the second (master) levelLysytsia N. M.; Лисиця Н. М.; Лисица Н. М.
2012POSSIBILITIES OF ADVERTISING IN GAMESStohniev H.
2012THE PRINCIPLES OF MARKETING: APPLE’S BRANDING STRATEGYHojaberdiyeva L.
2018Search engines advertising and marketing platforms in social communicationKovalenko O. Y.; Cherkashina A. S .
2024The influence of synergy of neuromarketing and visual solutions on consumer behaviorBerezhna O. B.; Goncharenko V. I.
2021Tools for ensuring creativity of advertising contentLysytsia N. M.; Byelikova Y. V.
2023Tourism and Hospitality in Conditions of Digital Economy: Problems and PerspectivesNaumik-Gladka K.; Sushchenko O.; Stryzhak O.
2017The use of search engines for advertising and marketingCherkashina A. V.
2017The use of search engines for advertising and marketingCherkashina A. V.
2015Вплив факторів на формування рекламної стратегії продукції виробничо-технічного призначенняПоклонська Л. С.; Поклонская Л. С.; Poklonska L. S.
2013Економічні тексти та практичні завдання з навчальної дисципліни "Іноземна мова" для студентів III та IV курсів усіх напрямів підготовки всіх форм навчанняРешетняк І. О.; Reshetniak I. O.
2015Маркетинговий аналіз зовнішніх ринків в експортній діяльності підприємстваГриценко В. І.; Гриценко В. И.; Gritsenko V. I.
2017Маркетингові комунікації в туристичній діяльності : робоча програма для студентів спеціальності 242 "Туризм" другого (магістерського) рівняАлдошина М. В.; Кравцова А. В.; Алдошина М. В.; Кравцова А. В.; Aldoshyna M. V.; Kravtsova A. V.