Перегляд зібрання за групою - Автори Us M.

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 1 до 18 із 18
Дата випускуНазваАвтор(и)
2023Design as a key factor in brand building: value congruence and brand identity through designMartynenko M.; Lysytsia N.; Martynenko A.; Us M.
2023Design as a key factor in brand building: value congruence and brand identity through designMartynenko M.; Lysytsia N.; Martynenko A.; Us M.
2019Directions of social partnership of employers and universities in the sphere of economic education in UkraineLysytsia N. M.; Martynenko M. V.; Bielikova N. V.; Gron O. V.; Us M.
2024HR marketing : program of the course for students of specialty 075 «Marketing» of the study programme «Marketing» of the first (bachelor) levelUs M.
2019Managing integrated marketing channels and communication policy in the market of services for accumulated pension provisionUs M.; Kozlova K.
2024Marketing : program of the course for students of specialty 075 «Marketing» of the study programme «Marketing» of the first (bachelor’s) levelUs M.
2024Marketing communications : program of the course for students of specialty 075 «Marketing» of the study programme «Marketing» of the first (bachelor) levelUs M.
2024Marketing research : program of the course for students of specialty 075 «Marketing» of the study programme «Marketing» of the first (bachelor) levelUs M.
2019Prospects for innovations in marketing of economic educational services in UkraineLysytsia N. M.; Martynenko M. V.; Prytychenko T. I.; Gron O. V.; Us M.
2018Social partnership as a necessary condition for internal quality education assurance in a higher education institutionUs M.; Ус М. І.; Ус М. И.
2020The influence of competence potential of changes in higher education on the training of specialists for entrepreneurshipVnukova N. M.; Achkasova S. A.; Us M.; Pyvovarov V.
2019Комерційна діяльність підприємств: методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівняУс М. І.; Ус М. И.; Us M.
2017Маркетингові дослідження : робоча програма для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняУс М. І.; Ус М. И.; Us M.
2017Ознаки та напрями розвитку міжнародних партнерських відносин УкраїниУс М. І.; Ус М. И.; Us M.
2018Оцінювання професійної відповідності суб’єктів партнерської взаємодії підприємствУс М. І.; Ус М. И.; Us M.
2016Партнерські відносини підприємств в машинобудівній галузіУс М. І.; Ус М. И.; Us M.
2015Партнерські відносини як основна тенденція поглиблення взаємодії підприємствУс М. І.; Ус М. И.; Us M.
2018Інтернет-маркетинг як інструмент маркетингових комунікацій та складова комерційної діяльності підприємстваУс М. І.; Ус М. И.; Us M.