Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22745
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСвидло Г. І.-
dc.date.accessioned2020-02-27T08:50:13Z-
dc.date.available2020-02-27T08:50:13Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationСвидло Г. І. Статистичний аспект: дошкільна освіта, як складова освітнього процесу / Г. І. Свидло // Економіка. Фінанси. Право. – 2018. – № 3/1. – С. 9–13.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22745-
dc.description.abstractСтаття присвячена оцінці доступності дошкільної освіти, визначенню основних принципів та напрямів виховання дитини. Автором проаналізовано кількість дошкільних закладів, наявність вільних місць в дошкільних закладах України та охоплення дошкільними закладами дітей відповідного віку. Визначено основні проблеми та перспективи розвитку дошкільної освіти.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectосвітаru_RU
dc.subjectдошкільна освітаru_RU
dc.subjectкількість дошкільних закладівru_RU
dc.subjectкількість вільних місцьru_RU
dc.subjectосвітній процесru_RU
dc.titleСтатистичний аспект: дошкільна освіта, як складова освітнього процесуru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (СЕП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Свидло Г.І._2018.pdf560,23 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.