Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23511
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorLysytsia N. M.-
dc.contributor.authorByelikova Y. V.-
dc.date.accessioned2020-09-01T07:05:08Z-
dc.date.available2020-09-01T07:05:08Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationLysytsia N. Motives for using social networks (on the example of Facebook) / N. Lysytsia, Y. Byelikova // Social technologies: current issues of theory and practice. – Zaporozhye : Helvetica, 2019. – № 84. – P. 33–45.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23511-
dc.description.abstractThe article is devoted to the research of motives for using social networks. The socio-demographic characteristics of users of the social network Facebook (its Ukrainian segment) were analyzed. The heterogeneity of users of the social network was considered based on data on the spread of their interests, which made it possible to identify four main motives for using the Facebook social network: hedonistic, social, active and professional.ru_RU
dc.language.isoenru_RU
dc.publisherHelveticaru_RU
dc.subjectsocial mediaru_RU
dc.subjectFacebook usersru_RU
dc.subjectmotivesru_RU
dc.subjectgenderru_RU
dc.subjectsocial media marketingru_RU
dc.titleMotives for using social networks (on the example of Facebook)ru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (БЖЦМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бeлiкова,_Лисиця.pdf460,53 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.