Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 4481-4490 зі 6135 (час пошуку: 0.035 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2013METHODOLOGICAL APPROACH TO THE EVALUATION OF INNOVATIVE PRODUCTS' UTILITY AT AN ENTERPRISEMyroshnychenko M.
2013THE ROLE OF ADVERTISING IN SOCIETYSorokotiazhenko K. S.
2013THE ROLE OF BUSINESS ETHICS IN THE CONTEMPORARY WORLDShtelma T.
2013Mechanisms of company`s financial stabilizationSlizkaya I.
2014SIGNIFICANCE OF THE MARKETING PLANNING PROCESSTitova M.
2012Теорія людського капіталу: формування наукової концепціїСтрижак О. О.; Стрижак Е. О.; Stryzhak O. O.
2012Стратегічна карта як інструмент операціоналізації стратегії енергоефективності промисловості регіонуСалашенко Т. І.; Салашенко Т. И.; Salashenko T. I.
2012«Технологізація» конкурентоспроможності: теоретико-методологічні аспектиПіддубна Л. І.; Шестакова О. А.; Поддубная Л. И.; Шестакова Е. А.; Piddubna L. I.; Shestakova O. A.
2012Економіка розвитку № 1 (61)Харківський національний економічний університет
2014Оцінювання податкового потенціалу як елементу бюджетного потенціалу в процесі бюджетного плануванняЖебчук Р. Л