Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31877| Назва: | Емоційний інтелект в інклюзивних процесах у суспільстві |
| Автори: | Просяник О. П. |
| Теми: | інклюзія інтеграція емоційний інтелект освіта |
| Дата публікації: | 2024 |
| Бібліографічний опис: | Просяник О. П. Емоційний інтелект в інклюзивних процесах у суспільстві / О. П. Просяник // Різновиди інтелекту та їх роль в освітньому процесі ХХІ століття : матеріали всеукраїнського науково-педагогічного підвищення кваліфікації, 4 грудня – 14 січня 2024 р.: тези допов. – Львів – Торунь : Liha-Pres, 2024. - 70-71. |
| Короткий огляд (реферат): | У тезах розглянуто поняття емоційний інтелект та інклюзія. У контексті інклюзії емоційний інтелект означає бути уважним до різноманітності емоцій, потреб та досвідів інших людей. Розвиток емоційного інтелекту у суспільстві, зокрема у освіті, є ключовим чинником для створення інклюзивного середовища. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31877 |
| Розташовується у зібраннях: | Статті (БЖЦМ) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Тези Просяник Оксана.pdf | 385,28 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.