Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31877| Title: | Емоційний інтелект в інклюзивних процесах у суспільстві |
| Authors: | Просяник О. П. |
| Keywords: | інклюзія інтеграція емоційний інтелект освіта |
| Issue Date: | 2024 |
| Citation: | Просяник О. П. Емоційний інтелект в інклюзивних процесах у суспільстві / О. П. Просяник // Різновиди інтелекту та їх роль в освітньому процесі ХХІ століття : матеріали всеукраїнського науково-педагогічного підвищення кваліфікації, 4 грудня – 14 січня 2024 р.: тези допов. – Львів – Торунь : Liha-Pres, 2024. - 70-71. |
| Abstract: | У тезах розглянуто поняття емоційний інтелект та інклюзія. У контексті інклюзії емоційний інтелект означає бути уважним до різноманітності емоцій, потреб та досвідів інших людей. Розвиток емоційного інтелекту у суспільстві, зокрема у освіті, є ключовим чинником для створення інклюзивного середовища. |
| URI: | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31877 |
| Appears in Collections: | Статті (БЖЦМ) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Тези Просяник Оксана.pdf | 385,28 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.