Статті студентів (БЖЦМ) : [169] Домівка зібрання Перегляд статистики

Огляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 61 до 80 з 169
Дата випускуНазваАвтор(и)
2023Реклама у контексті естетичного дослідженняОлексенко Я. І.
2024Застосування семіотики як науки у брендінгуОлексенко Я. І.
2024Особливості комунікацій розважальних тематичних спільнотТопоркова І. О.
2024Особливості створення та просування брендів містДрагомощенко Т. В.
2024Дослідження іронії: від гумору до метаіроніїКозленко В. В.; Старкова Г. В.
2024Необхідність формування індивідуального стилю сторінки в Instagram для бізнесівФедоренко Є. Ю.
2024Сутність корпоративного бренду, роль айдентики та фірмової продукції у його промоції на ринкуДюдяєва П. О.
2024Креативна рекламна кампанія як засіб популяризації української культуриБондаренко В. О.
2023Роль гендерної реклами в українському медіапросторіПопова К. С.
2023Вплив user-generated content на культуру споживанняТерещенко Д. О.
2023Основні морально-етичні орієнтири кодексу етики українського журналістаКоваленко А. Ю.
2023Особливості спілкування українських підлітків в соціальних мережахАнтипнеко В. О.
2023Таргетинг як елемент рекламної комунікаціїКулікова К. В.
2023Візуальний контент як інструмент побудови ідентичності брендуКулікова К. В.
2023Специфіка медіапродукту для покращення комунікаціїКислова О. О.
2023Мораль і етика у професійній діяльності журналістаТкаченко К. А.
2023Роль нових медіа в сучасному спортіСлавінська А. В.
2021Marketing approach in motivation of personnelKlok O. P.; Slavinska A. V.
2021Marketing tricks and their impact on humanPtashchenko O. V.; Nevdachyna A. S.
2023Перспективи просування бізнесу через соціальні мережіНевдачина А. С.
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 61 до 80 з 169