Статті (ПТТБ) : [442] Домівка зібрання Перегляд статистики

Огляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 201 до 220 з 442
Дата випускуНазваАвтор(и)
2021National Brand, Tourism and Human Development: Analysis of the Relationship and DistributionStryzhak O.; Akhmedova O.; Postupna O.; Shchepanskiy E.; Tiurina D.
2021Трансформації індустрії туризму в умовах цифрової економікиСтрижак О. О.
2021The use of interactive training technologies in teaching academic disciplines for students of tourism specialitiesSushchenko O.; Akhmedova O.; Stryzhak O.
2022Digital technologies in the tourism servicesDekhtyar N.; Stryzhak O.
2022Geopolitical risks, GDP and tourism: an ARDL-ECM cointegration study on UkraineStryzhak O.; Sayar R.; Ari Y. O.
2022Тенденції розвитку міжнародної трудової міграціїБутенко Д. С.; Павлюк Д. С.
2022Механізм державної підтримки суб’єктів підприємницької діяльностіБутенко Д. С.; Баранов Є. О.
2022Методи ведення бізнесу в ІнтернетіБутенко Д. С.; Гуща Д. С.
2022Використання мотиваційного менеджменту на підприємствіБутенко Д. С.; Кисельов О. С.
2021Особливості функціонування компетентних організацій, що самонавчаютьсяІпполітова І. Я.
2022Запровадження корпоративної соціальної відповідальності бізнесу як умова формування компетентної організаціїІпполітова І. Я.
2022Проблеми та перспективи розвитку електронної торгівліІпполітова І. Я.
2022Theoretical provisions of formation and functioning of international integrated business structures and management of their activitiesIastremska O. M.; Iastremska O. O.
2022International over- and under-tourism and measures to reduce their risksIastremska O.
2022Benefits and Risks of Digital Business Transformation: The Example of Eastern Europe CountriesZolkover A.; Petrunenko I.; Iastremska O.; Stashkevych O.; Mehriban Mehdiqizi Mehdizade
2022Лояльність споживача як основа формування ефективної цінової стратегії підприємств туризмуПогуда Н. В.; Євсюкова Д. В.
2022Формування стратегії розвитку туристичного підприємстваПогуда Н. В.; Матвієнко В. О.
2022Стартап як індикатор конкурентоспроможності сфери туризму та гостинностіПогуда Н. В.
2021Систематизація індикаторів корпоративної соціальної відповідальності для ритейлу, як виду економічної діяльностіКонстантиновський Л. Л.
2021Development of social entrepreneurshipLytvynenko A. O.; Taranenko V. D.
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 201 до 220 з 442