Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33819
Назва: Формування міжнародної збутової стратегії підприємства
Автори: Проскурніна Н. В.
Глобенко Г. С.
Теми: збут
збутова діяльність
стратегія збуту
тактика збуту
міжнародна збутова стратегія
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Проскурніна Н. В. Формування міжнародної збутової стратегії підприємства / Н. В. Проскурніна, Г. С. Глобенко // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали VІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 24 листопада 2023 р. : тези допов. - Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2023. - С. 977-980.
Короткий огляд (реферат): Висвітлено сутність та особливості формування стратегії збуту. Досліджено стратегічні пріоритети розвитку підприємства на зовнішніх ринках. Визначено напрями реалізації міжнародної збутової стратегії підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33819
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези доповіді.pdf1,55 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.