Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33885
Назва: | Організаційна культура як складник розвитку конкурентоспроможності закладу вищої освіти (з досвіду університетів провінції Сичуань, КНР) |
Автори: | Кравченко Г. Ю. Дзин Лань |
Теми: | конкуренція організаційна культура освітній процес освітні послуги заклад вищої освіти |
Дата публікації: | 2023 |
Бібліографічний опис: | Кравченко Г. Ю. Організаційна культура як складник розвитку конкурентоспроможності закладу вищої освіти (з досвіду університетів провінції Сичуань, КНР) / Кравченко Г. Ю., Дзин Лань / Електронне наукове фахове видання «Імідж сучасного педагога». - 2023. - № 2 (209). - С. 42-48. |
Короткий огляд (реферат): | У змісті статті розглянуто залежність зв’язків організаційної культури та конкурентоспроможності закладу вищої освіти на ринку освітніх послуг. На основі аналізу теоретичних підходів дослідження встановлено, що зміст поняття «конкуренція» передбачає суперництво, боротьбу за досягнення найкращих результатів, отримання конкурентних переваг шляхом ефективного використання всіх наявних ресурсів, виготовлення та реалізації конкурентоспроможної продукції. Під «конкуренцією» ми розуміємо сукупність дій і процесів між суб’єктами освітньої діяльності в умовах ринкових відносин, які призводять до змагань один з одним із метою досягнення переваг. З’ясовано, що «організаційна культура університету» визначається особливостями дотримання духовних цінностей, які формуються закладом освіти у процесі своєї діяльності, кінцевим результатом якої є всебічно розвинута особистість студентів. Організаційна культура є стратегічним чинником розвитку закладу вищої освіти, а її усвідомлення дозволяє краще зрозуміти організацію, її призначення, функціонування та існування на ринку освітніх послуг. Саме організаційна культура учасників освітнього процесу в закладі вищої освіти передбачає партнерство, ініціативність і новаторство. Доведено, що формування організаційної культури університету є довгостроковим і складним систематичним проєктом, а реалізація інновацій вимагає ретельного проєктування та планування. Заклади вищої освіти завжди прагнуть підтримувати свою елітарність. Конкурентоспроможність закладів вищої освіти Китайської народної республіки вимірюється певними «характеристиками», які накопичуються у процесі довгострокового розвитку організації та складаються з особливостей структурних елементів протікання освітнього процесу, стилю навчання та застосування сучасних методик викладання, інноваційних науково-технічних досліджень, сучасних систем управління, створеного освітнього середовища. Організаційна культура викладача сприяє формуванню організаційної культури ЗВО та впливає на конкурентоспроможність вищої школи. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33885 |
Розташовується у зібраннях: | Статті (ПІФП) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стаття 3 Кравченко Г.Ю...pdf | 482,56 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.