Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/34308
Назва: | Вимірювання персоналізованого навчання студентів в цифровому освітньому середовищі закладу вищої освіти на кваліметричній основі |
Автори: | Кванденг Гоу Полякова Г. |
Теми: | персоналізоване навчання модель персоналізованого навчання студентів цифрове освітнє середовище кваліметричний підхід факторно-кваліметрична модель заклад вищої освіти |
Дата публікації: | 2024 |
Бібліографічний опис: | Кванденг Гоу Вимірювання персоналізованого навчання студентів в цифровому освітньому середовищі закладу вищої освіти на кваліметричній основі / Кванденг Гоу, Г. Полякова // Адаптивне управління: теорія і практика. Серія «Педагогіка». Електронне наукове фахове видання. – 2024. - Випуск 18 (35). |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена теоретичним та прикладним аспектам переходу до персоналізованого навчання здобувачів вищої освіти з використанням ресурсів цифрового освітнього середовища закладу вищої освіти. Метою статті є розкриття сутності моделі персоналізованого навчання студентів в цифровому освітньому середовищі закладу вищої освіти, визначення інструментарію вимірювання його якості на основі використання кваліметричного підходу. У роботі розкрито принципи моделювання персоналізованого навчання студентів (системності, систематичності, індивідуального підходу, зворотного зв’язку, доступності, соціальної взаємодії, адаптивності, кваліметрії). Висвітлено взаємопов’язані компоненти моделі персоналізованого навчання студентів в цифровому освітньому середовищі (модель студента, модель викладача, персоналізована модель навчання на платформі, модель оцінювання). Визначено інструментарій вимірювання персоналізованого навчання студентів в цифровому освітньому середовищі закладу вищої освіти за допомогою побудови відповідної факторно-критеріальної моделі. Складовими факторно-критеріальної моделі стали: компоненти моделі персоналізованого навчання студентів в цифровому освітньому середовищі; вагомості першого порядку (вагомості кожного компоненту); критерії, що конкретизують виокремлені компоненти»; вагомості другого порядку (вагомості кожного критерія), коефіцієнти відповідності критеріям, значення критеріїв компонентів. Наведено формули розрахунків персоналізованого навчання студентів в цифровому освітньому середовищі за компонентами моделі, значення критеріїв компонентів та загального рівня персоналізованого навчання студентів в цифровому освітньому середовищі у закладі вищої освіти. Зазначено, що використання кваліметричного підходу, розроблення та впровадження факторно-критеріальної моделі дозволяє визначити та конкретизувати систему взаємопов’язаних компонентів персоналізованого навчання в цифровому освітньому середовищі закладу вищої освіти, вимірювати якість її функціонування. Звернута увага на те, що кваліметрична основа моделювання та вимірювання персоналізованого навчання студентів з використанням ресурсів цифрового освітнього середовища є вагомим інструментом управління якістю підготовки фахівців у закладі вищої освіти, задоволення освітніх потреб здобувачів вищої світи. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/34308 |
Розташовується у зібраннях: | Статті (ПІФП) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стаття Гванденг Гоу_Полякова Ганна.pdf | 348,04 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.