Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/34346
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorShtal T.-
dc.contributor.authorBondarenko L.-
dc.contributor.authorUkubassova G.-
dc.contributor.authorAmirbekuly Y.-
dc.contributor.authorToiboldinova Z.-
dc.date.accessioned2024-11-07T14:45:48Z-
dc.date.available2024-11-07T14:45:48Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationShtal T. The time factor during the formation of the company's entrance to the external market strategy / Т. Shtal, L. Bondarenko, G. Ukubassova and other // Espacios. – 2018. – Vol. 39 (12). – P. 23.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/34346-
dc.description.abstractThe article introduces the famous scientists approaches to the "enterprise strategy" concept. The stages of forming the strategy of the company’s entrance to the foreign market were developed. The method of network planning, which is characterized by the definition of the beginning and the end of each work, the calculation of time reserves and the definition of the "critical path" – the maximum path from the initial to the determined event, was used. The method allowed establishing the degree of influence of the "time" factor on the process of forming the enterprise’s entrance to the foreign market strategy.ru_RU
dc.language.isoenru_RU
dc.subjectstrategyru_RU
dc.subjecttime factorru_RU
dc.subjectnetwork graphru_RU
dc.subjectcritical pathru_RU
dc.titleThe time factor during the formation of the company's entrance to the external market strategyru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The time factor.pdf98,03 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.