Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35290
Назва: Інтернет-маркетинг як складова маркетингової комунікаційної політики підприємства
Автори: Птащенко О. В.
Теми: управління маркетинговими комунікаціями
комунікаційна політика
мережа Інтернет
веб-офіс
Дата публікації: 2008
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Птащенко О. В. Інтернет-маркетинг як складова маркетингової комунікаційної політики підприємства / О. В. Птащенко // Економіка розвитку. – 2008. – № 1 (45). – С. 73-75.
Короткий огляд (реферат): The approaches to the newest communication technologies’, Internet-advertising’s, brand-site’s use by the enterprises are considered, that allows to raise their competitiveness in the market.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35290
Розташовується у зібраннях:№ 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
птащенко.pdf628,6 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.