Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35323| Title: | Робоча програма педагогічної практики для здобувачів вищої освіти спеціальності 076 «Підприємництво та торгівля» освітньо-наукової програми «Підприємництво та торгівля» третього (освітньо-наукового) рівня |
| Authors: | Салун М. М. |
| Keywords: | педагогічна практика методика викладання освітній процес розробка навчальних матеріалів компетентнісний підхід оцінювання знань робота з аудиторією комунікативні навички використання цифрових інструментів адаптація навчальних курсів академічна доброчесність індивідуальний підхід планування занять аналітика освітніх результатів викладацька рефлексія міждисциплінарні зв’язки педагогічний супровід розвиток критичного мислення інтеграція практичного досвіду |
| Issue Date: | 2025 |
| Citation: | Робоча програма педагогічної практики для здобувачів вищої освіти спеціальності 076 «Підприємництво та торгівля» освітньо-наукової програми «Підприємництво та торгівля» третього (освітньо-наукового) рівня: [Електронне видання] / укл. М. М. Салун. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2025. – 18 с. (Укр. мов.) |
| Abstract: | Визначено мету, завдання та результати педагогічної практики, наведено компетентності, якими оволодівають здобувачі освіти. Подано послідовність організації проведення педагогічної практики та вимоги до даного процесу, принципи формування індивідуального завдання з педагогічної практики здобувача освіти, вимоги до звіту, а також порядок і критерії оцінювання знань здобувачів. Рекомендовано для здобувачів вищої освіти спеціальності 076 Підприємництво та торгівля третього (освітньо-наукового) рівня. |
| URI: | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35323 |
| Appears in Collections: | Методичні матеріали (ПТТБ) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Копія поз.6 ПП_Робоча програма педагогічної практики (А)_076_Салун.pdf | 1,1 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.