Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35371
Назва: Marketing in the online environment: program of the course for students of specialty 075 «Marketing» of the study programme «Marketing» of the first (bachelor’s) study cycle
Автори: Kotelnikova Iu.
Теми: marketing
online environment
e-business
digitalization
internet marketing
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Marketing in the online environment: program of the course for students of specialty 075 «Marketing» of the study programme «Marketing» of the first (bachelor’s) study cycle: [Electronic edition] / comp. Iu. Kotelnikova. - Kharkiv: S. Kuznets KHNUE, 2024. - 11 p. (Eng. lang.)
Короткий огляд (реферат): The list of topics and key questions that will be considered during the study of the course, the list of competencies and learning outcomes by the course, the assessment system, the example of an exam card and assessment criteria, as well as recommended literature, are given. Recommended for students of specialty 075 «Marketing» of the study programme «Marketing» of the first (bachelor’s) study cycle.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35371
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.