Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35773
Назва: Позиціонування підприємства в міжнародному бізнес-середовищі
Автори: Іващенко Г. А.
Авдєєнко В. Д.
Теми: позиціонування
міжнародні ринки
бренд
конкурентні позиції
енергетична компанія
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Іващенко Г. А. Позиціонування підприємства в міжнародному бізнес-середовищі / Г. А. Іващенко, В. Д. Авдєєнко // Актуальні питання економіки: глобальні тренди та сучасні виклики : матеріали міжнародної науково-практичної інтернет-конференції. - 2025.
Короткий огляд (реферат): Позиціонування підприємства в міжнародному бізнес-середовищі є ключовим елементом його стратегії розвитку, оскільки визначає рівень конкурентоспроможності, здатність до адаптації в умовах динамічних змін та утримання стійких позицій на світових ринках. У сучасних реаліях глобалізації, ринкової інтеграції та постійних економічних, технологічних і політичних трансформацій підприємства зіштовхуються як із новими можливостями, так і з викликами, що потребують ефективного управлінського підходу. Позицію бренду необхідно визначити такою, що вона повинна бути чітко сформульованою і непохитною. Основною метою позиціонування можна визначити диференціацію продукцію в порівнянні з продукцією конкурентів. Крім того, важливо розуміти питання доцільності підсилення власних конкурентних позицій на внутрішньому і на зовнішньому ринку. Позиціонування є однією з найважливіших маркетингових стратегій, яка дозволяє виділити бренд серед товарних марок конкурентів. Завдяки грамотному позиціонуванню компанія може підвищити привабливість свого бренду, зробити його впізнаваним і таким, що запам’ятовується.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35773
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕВББ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.