Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35816
Назва: Вплив інформаційно-комунікаційних технологій на успішність студентів та їх залучення до навчального процесу
Автори: Гордєєв А. С.
Ткаченко В. П.
Теми: інформаційно-комунікаційні технології
мультимедійні продукти
якість навчання
дисперсійний аналіз
регресія
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Гордєєв А. С. Вплив інформаційно-комунікаційних технологій на успішність студентів та їх залучення до навчального процесу / А. С. Гордєєв, В. П. Ткаченко // Технологія і техніка друкарства. – 2024. - 3(85). – С. 83–92.
Короткий огляд (реферат): Впровадження мультимедійних технологій у навчальний процес має безліч переваг, проте воно також стикається з низкою проблем, які можуть сповільнити чи ускладнити цей процес. Це недостатня матеріально-технічна база навчальних закладів, викладачі можуть не мати достатніх знань та навичок роботи з мультимедійними технологіями, не завжди легко вбудувати мультимедійні ресурси в існуючу навчальну структуру, не змінюючи фундаментальних підходів до навчання. Завдання роботи включає в себе визначення міри дисперсії між освітніми ресурсами на базі інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) та академічною успішністю учнів. Для вирішення поставленої проблеми в цьому дослідженні використано багатофакторний дисперсійний аналіз для вивчення кореляції між освітніми ресурсами ІКТ та академічною успішністю, а також побудовано регресійну модель. Мета роботи полягає в дослідженні дисперсійної залежності між компонентами інформаційно-комунікаційних технологій та успішністю студентів університетів. Результати проведеної роботи дозволили проаналізувати поточне сприйняття студентами інформаційно-комунікаційних технологій як інструменту навчання та особистісного розвитку. Серед цифрових технологій, що найбільш часто використовуються студентами, виділяються платформа Moodle, інші платформи для дистанційного навчання, сервіси для візуалізації та створення мультимедійних матеріалів, а також цифрові освітні ресурси. Всі ці технології сприяють покращенню засвоєння навчального матеріалу. Оцінка впливу ІКТ на розвиток особистих якостей, навичок та здібностей студентів показала, що сприйняття цих технологій змінюється залежно від курсу навчання. Студенти старших курсів вище оцінюють вплив ІКТ на їхню мотивацію, пізнавальну активність, здатність до навчання та адаптацію до змін. У той же час викладачі, на відміну від студентів, ставляться до використання потенціалу цифрових технологій в освітньому процесі більш критично і оцінюють їх вплив дещо нижче.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35816
Розташовується у зібраннях:Статті (МСТ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.