Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35912
Назва: | Порівняння методів Storyline, Roleplay та Storytelling у розвитку комунікативних навичок студентів |
Автори: | Лазаренко Т. В. |
Теми: | комунікативні навички метод сюжетної лінії рольова гра сторітелінг навчання іноземних мов мовна компетентність інтерактивні методи |
Дата публікації: | 2025 |
Бібліографічний опис: | Лазаренко Т. В. Порівняння методів Storyline, Roleplay та Storytelling у розвитку комунікативних навичок студентів / Т. В. Лазаренко // Мовна освіта фахівця: сучасні виклики та тенденції: матеріали VІI Всеукраїнської науково-практичної конференції, 20 лютого 2025 р. – Харків:Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого, 2025. – С. 127-131. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядається порівняльний аналіз трьох методів навчання іноземних мов ¬ сюжетної лінії (Storyline), рольової гри (Role Play) та розповідання історій (Storytelling) ¬ в контексті розвитку комунікативних навичок студентів, які навчаються за спеціальностями міжнародного спрямування. Автор аналізує особливості кожного методу, їх переваги, відмінності та можливості застосування в освітньому процесі. За допомогою прикладу навчальної ситуації, пов’язаної з вибором локації для бізнесу, демонструється практична реалізація кожного методу. Зроблено висновок, що ефективність цих підходів залежить від рівня підготовки студентів, навчальної мети та контексту застосування, а їх інтеграція в освітній процес сприяє розвитку ключових мовних і професійних компетентностей. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35912 |
Розташовується у зібраннях: | Статті (ПІФП) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Тези_2_Лазаренко.pdf | 238,76 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.