Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35912
Назва: Порівняння методів Storyline, Roleplay та Storytelling у розвитку комунікативних навичок студентів
Автори: Лазаренко Т. В.
Теми: комунікативні навички
метод сюжетної лінії
рольова гра
сторітелінг
навчання іноземних мов
мовна компетентність
інтерактивні методи
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Лазаренко Т. В. Порівняння методів Storyline, Roleplay та Storytelling у розвитку комунікативних навичок студентів / Т. В. Лазаренко // Мовна освіта фахівця: сучасні виклики та тенденції: матеріали VІI Всеукраїнської науково-практичної конференції, 20 лютого 2025 р. – Харків:Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого, 2025. – С. 127-131.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається порівняльний аналіз трьох методів навчання іноземних мов ¬ сюжетної лінії (Storyline), рольової гри (Role Play) та розповідання історій (Storytelling) ¬ в контексті розвитку комунікативних навичок студентів, які навчаються за спеціальностями міжнародного спрямування. Автор аналізує особливості кожного методу, їх переваги, відмінності та можливості застосування в освітньому процесі. За допомогою прикладу навчальної ситуації, пов’язаної з вибором локації для бізнесу, демонструється практична реалізація кожного методу. Зроблено висновок, що ефективність цих підходів залежить від рівня підготовки студентів, навчальної мети та контексту застосування, а їх інтеграція в освітній процес сприяє розвитку ключових мовних і професійних компетентностей.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35912
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези_2_Лазаренко.pdf238,76 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.