Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35956
Назва: CRM-система как связующее звено между бизнес-проблемами и бизнес-взаимоотношениями компании
Автори: Бутова Р. К.
Гаврилова А. А.
Теми: CRM-системы
автоматизированные бизнес-процессы
взаимоотношения с клиентами
бизнес-проблемы
Дата публікації: 2008
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Бутова Р. К. CRM-система как связующее звено между бизнес-проблемами и бизнес-взаимоотношениями компании / Р. К. Бутова, А. А. Гаврилова // Економіка розвитку. – 2008 – № 4 (48). – С. 11-14.
Короткий огляд (реферат): In this article scientific and methodical recommendations concerning the formation and development of CRM-system for creating by means of its tools a complete picture of life cycle of company client of the are developed. It is defined as concept life cycle of the client. Besides the automation of business processes of company's interaction with clients through making elements of CRM-system is considered. The analysis of influence of the client's condition changes during life cycle of the client on achieving the purposes of the company is presented.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35956
Розташовується у зібраннях:№ 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
бутова.pdf613,02 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.