Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35995
Назва: Вплив рівня інтелекту на споживацьку поведінку молоді
Автори: Богдан Ж. Б.
Махоніна А. П.
Афанасьєва О. М.
Теми: споживацька поведінка
моделі споживання
когнітивні аспекти
інтелект
особистість
студентська молодь
кластерний аналіз
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: огдан Ж. Б. Вплив рівня інтелекту на споживацьку поведінку молоді / Ж.Б. Богдан, А.П. Махоніна, О.М. Афанасьєва // Науковий журнал «Габітус». – 2025. – № 69. – Том 1. – С. 85-89.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано взаємозв'язок між рівнем інтелекту молоді та особливостями її споживчої поведінки. Теоретичний аналіз показав багатовимірність феномена споживчої поведінки, що охоплює когнітивні, соціокультурні та економічні аспекти. Емпіричне дослідження за участі студентів віком 17–24 років із використанням методик О. Савченко, С. Хтея та А. Біне виявило, що інтелект впливає на споживчу поведінку опосередковано через фінансові умови. Кластерний аналіз дозволив виділити чотири поведінкові моделі, що відображають взаємозв’язок когнітивних, економічних та соціальних чинників. З’ясовано, що висока когнітивна спроможність у поєднанні з високими доходами сприяє раціональній фінансовій поведінці. Результати дослідження підкреслюють значення економічної стабільності для формування усвідомленої споживчої активності молоді.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35995
Розташовується у зібраннях:Статті (ПС)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4_Стаття_Богдан_Махоніна_Афанасьєва_2025.pdf159,47 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.