Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36071| Title: | Психологічні аспекти успішності використання штучного інтелекту в освітньому процесі |
| Authors: | Ушкальов В. |
| Keywords: | штучний інтелект освітній процес психологія освіти |
| Issue Date: | 2025 |
| Citation: | Ушкальов В. Психологічні аспекти успішності використання штучного інтелекту в освітньому процесі / В. Ушкальов // Інтеграція штучного інтелекту в освіту – виклики та можливості : збірник тез науково-методичних доповідей Всеукраїнського науково-педагогічного підвищення кваліфікації (Київ, 10 грудня 2024 р. – 20 січня 2025 р.) : тези допов. – Київ – Львів – Торунь : Національний університет фізичного виховання і спорту України, Liha-Pres, 2025. – Ч. 2. - С. 805–807. |
| Abstract: | В роботі здійснено теоретичне узагальнення психологічних особливостей, що обумовлюють успіх використання штучного інтелекту (ШІ) в сфері освіти. Доведено, що успішність використання ШІ в освіті значною мірою обумовлюється системою психологічних чинників, до яких слід віднести: сприйняття та ставлення до ШІ суб’єктів освітнього процесу, мотивація використання інструментів ШІ, довіра до інструментів ШІ та наявність сформованих поведінкових стратегій використання ШІ. |
| URI: | https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36071 |
| Appears in Collections: | Статті (ЕПОБ) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Ушкальов_тези.pdf | 427,4 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.