Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36089
Назва: Модель оцінювання параметрів стану партнера видавничо-поліграфічного підприємства
Автори: Андрющенко Т. Ю.
Теми: стейкхолдери
партнери
видавничо-поліграфічне підприємство
оцінювання
модель
параметри стану
партнерські відносини
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Андрющенко Т. Ю. Модель оцінювання параметрів стану партнера видавничо-поліграфічного підприємства / Т. Ю. Андрющенко // Modern research in world science : Proceedings of XI International Scientific and Practical Conference, 29-31 January 2023. - Lviv, 2023.- Pp. 335-336.
Короткий огляд (реферат): Розглядається значення стейкхолдерів у забезпеченні ефективної діяльності конкурентоспроможного видавничо-поліграфічного підприємства. Акцентовано увагу на можливості трансформації окремих стейкхолдерів у партнерів, що потребує належної оцінки їхнього впливу та потенціалу співпраці. Основна мета дослідження – провести оцінку параметрів стану партнерів видавничо-поліграфічного підприємства для підвищення ефективності партнерських відносин.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36089
Розташовується у зібраннях:Статті (МСТ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.