Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36089
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАндрющенко Т. Ю.-
dc.date.accessioned2025-05-04T19:42:35Z-
dc.date.available2025-05-04T19:42:35Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationАндрющенко Т. Ю. Модель оцінювання параметрів стану партнера видавничо-поліграфічного підприємства / Т. Ю. Андрющенко // Modern research in world science : Proceedings of XI International Scientific and Practical Conference, 29-31 January 2023. - Lviv, 2023.- Pp. 335-336.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36089-
dc.description.abstractРозглядається значення стейкхолдерів у забезпеченні ефективної діяльності конкурентоспроможного видавничо-поліграфічного підприємства. Акцентовано увагу на можливості трансформації окремих стейкхолдерів у партнерів, що потребує належної оцінки їхнього впливу та потенціалу співпраці. Основна мета дослідження – провести оцінку параметрів стану партнерів видавничо-поліграфічного підприємства для підвищення ефективності партнерських відносин.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectстейкхолдериuk_UA
dc.subjectпартнериuk_UA
dc.subjectвидавничо-поліграфічне підприємствоuk_UA
dc.subjectоцінюванняuk_UA
dc.subjectмодельuk_UA
dc.subjectпараметри стануuk_UA
dc.subjectпартнерські відносиниuk_UA
dc.titleМодель оцінювання параметрів стану партнера видавничо-поліграфічного підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (МСТ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.