Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36112
Назва: Корпоративна культура в системі управління туристичних підприємств
Автори: Алдошина М. В.
Касенкова К. В.
Теми: корпоративна культура
стиль управління
туристична галузь
співробітники
життєвий цикл
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Алдошина М. В. Корпоративна культура в системі управління туристичних підприємств / М. В. Алдошина, К. В. Касенкова // Ефективна економіка. – 2023. - № 6. - 2023.
Короткий огляд (реферат): У статті визначено значення корпоративної культури для підприємств туристичної сфери. Зазначено що персонал в туризмі є складовою частиною туристичного продукту та має підвищений рівень впливу на лояльність, довіру та задоволеність споживача. Корпоративна культура може бути керованою та некерованою, але в обох випадках вона завжди є помітною для клієнтів. Вона відображається у стандартах обслуговування, зовнішньому вигляді співробітників, взаємодії та координації, емпатії та вмотивованості персоналу. Розглянуто можливі стилі корпоративної культури в залежності від рівня взаємодії між співробітниками та їхньої реакції на зовнішні та внутрішні зміни. Проаналізовано доцільність використання класичних стилів управління у різних ринкових ситуаціях. Визначено перелік складових корпоративної культури туристичного підприємства. Досліджено взаємозв’язок між змінами у стадіях життєвого циклу підприємства, стилями управління та корпоративної культури.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36112
Розташовується у зібраннях:Статті (ПТТБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Алдошина_стаття 1.pdf1,31 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.