Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36116
Назва: Емоційний інтелект в системі управління персоналом туристичної галузі
Автори: Алдошина М. В.
Теми: емоційний інтелект
туристична галузь
персонал
емоційне навантаження
стресостійкість
мотивація
навчання
емпатія
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Алдошина М. В. Емоційний інтелект в системі управління персоналом туристичної галузі / М. В. Алдошина // Причорноморські економічні студії - 2025. - №91. - С. 238-244.
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано важливість розвитку навичок емоційного інтелекту для персоналу туристичної сфери діяльності. Визначено значення людського ресурсу, як невід’ємної складової туристичного продукту. Контактність туристичної галузі обумовлює необхідність приділення особливої уваги процесам обслуговування. Зазначено що володіння навичками емоційного інтелекту сприяє формуванню більш ефективної системи управління персоналом на усіх рівнях. Надано характеристику основним елементам емоційного інтелекту, які мають бути впроваджені в систему управління персоналом. Представлено перелік країн із найвищім індексом позитивного досвіду та частка внеску туристичної галузі у ВВП цих країн, яка майже у всіх відповідає середньосвітовому значенню або перевищує його. За кожним елементом моделі емоційного інтелекту надано перелік інструментів впровадження та розвитку необхідних навичок.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36116
Розташовується у зібраннях:Статті (ПТТБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Алдошина_стаття 6.pdf341,42 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.