Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36121
Назва: Сторітелінг як інструмент просування бізнесу
Автори: Коваленко М. О.
Теми: сторітелінг
реклама
емоційний зв’язок
персоналізація
журналістські техніки
маркетинг
соціальні мережі
цифрова комунікація
бренд
лояльність
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Коваленко М. О. Сторітелінг як інструмент просування бізнесу / М. О. Коваленко // Тренди та перспективи розвитку мультидисциплінарних досліджень: матеріали VІI Міжнародної студентської наукової конференції, 28 березня 2025. - Івано-Франківськ, 2025. – С. 35-36.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто сторітелінг як ефективний інструмент просування бізнесу, зокрема в рекламній комунікації. Автор аналізує, як використання історій допомагає брендам формувати міцний емоційний зв’язок з аудиторією, підвищує рівень довіри та лояльності. Також розглянуто застосування журналістських технік, таких як персоналізація, структура сюжету та емоційний вплив, які посилюють ефективність рекламного контенту. Досліджено роль соціальних мереж у поширенні сторітелінгу та їхній вплив на формати сучасної реклами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36121
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (БЖЦМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Коваленко_Марія_Тези.pdf191,49 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.