Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36140
Назва: Інноваційний маркетинг у фармацевтичному бізнесі: роль digital-інструментів
Автори: Пашняк І. М.
Ус М. І.
Теми: інноваційний маркетинг
цифрові інструменти
фармацевтична галузь
телемедицина
персоналізована медицина
веб-сайт
соціальні мережі
онлайн-платформи
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Пашняк І. М. Інноваційний маркетинг у фармацевтичному бізнесі: роль digital-інструментів / І. М. Пашняк, М. І. Ус // Бізнес-навігатор. - 2025. - №2 (79). - С. 78 - 84.
Короткий огляд (реферат): Проведене дослідження дозволило уточнити сутність цифрового маркетингу, окреслити його основніканали й інструменти. Визначено роль і переваги інноваційного маркетингу та використання цифрових інструментів у фармацевтичній галузі. Розкрито стан і сучасні тенденції на фармацевтичному ринку України. Охарактеризовано значення інструментів інноваційного маркетингу для підвищення ефективності фармацевтичних компаній, які реалізують свою продукцію в України. Проведено порівняльний аналіз основних тенденцій, вподобань споживачів та тенденцій інноваційного маркетингу фармацевтичного ринку США та України. Наведено кейси успішного використання цифрових інструментів у фармацевтичному бізнесі США. Отримані результати можуть бути корисними для представників фармацевтичного бізнесу в цілях адаптації маркетингових стратегій до викликів воєнного часу та цифрової трансформації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36140
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (М)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.