Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36161
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПрочан А. О.-
dc.date.accessioned2025-05-07T11:39:49Z-
dc.date.available2025-05-07T11:39:49Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationПрочан А. О. Планування маркетингової діяльності в туризмі / А. О. Прочан // Економіка розвитку. – 2007. – № 1 (41). – С. 54-56.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36161-
dc.description.abstractIn the article an analysis of a tourism agency activity planning is carried out. The stages of strategic planning and directions which allow the tourism agency to strengthen its positions are examined.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяuk_UA
dc.subjectмаркетинговий планuk_UA
dc.subjectаналіз зовнішнього та внутрішнього середовищаuk_UA
dc.subjectматричний підхідuk_UA
dc.subjectальтернативні сценарії розвиткуuk_UA
dc.titleПланування маркетингової діяльності в туризміuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
прочан.pdf270,54 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.