Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36161
Назва: Планування маркетингової діяльності в туризмі
Автори: Прочан А. О.
Теми: маркетинговий план
аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища
матричний підхід
альтернативні сценарії розвитку
Дата публікації: 2007
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Прочан А. О. Планування маркетингової діяльності в туризмі / А. О. Прочан // Економіка розвитку. – 2007. – № 1 (41). – С. 54-56.
Короткий огляд (реферат): In the article an analysis of a tourism agency activity planning is carried out. The stages of strategic planning and directions which allow the tourism agency to strengthen its positions are examined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36161
Розташовується у зібраннях:№ 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
прочан.pdf270,54 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.