Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36392
Назва: Теоретичні засади візуального контенту в соціальних мережах як інструмент просування малого бізнесу
Автори: Терещенко Д. О.
Теми: візуальний контент
малий бізнес
соціальні мережі
сторітелінг
UGC
Instagram
цифрова комунікація
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Терещенко Д. О. Теоретичні засади візуального контенту в соціальних мережах як інструмент просування малого бізнесу / Д. О. Терещенко // Глобалізація наукових знань: міжнародна співпраця та інтеграція галузей наук : матеріали VIII Міжнародної студентської наукової конференції, Ужгород, 9 травня 2025 р. / ГО «Молодіжна наукова ліга». — Вінниця : ТОВ «УКРЛОГОС Груп», 2025. — С. 288–289.
Короткий огляд (реферат): У роботі окреслено роль візуального контенту як інструменту цифрової комунікації малого бізнесу в соціальних мережах. Зосереджено увагу на його функціональних особливостях, форматах подачі, принципах естетичного оформлення та впливі на взаємодію з аудиторією. Окремо розглянуто значення візуального сторітелінгу, контенту, створеного користувачами (UGC), та адаптації до алгоритмів платформи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36392
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (БЖЦМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Терещенко.Теоретичні засади.Текст.pdf369,76 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.