Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36425
Назва: Методологія стратегування розвитку підприємств за моделлю економічних відносин економіки вражень
Автори: Ястремська О. О.
Теми: методологія
парадигма
стратегування
методи
функції
принципи
характеристики
враження
економіка вражень
науково-методологічний підхід
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Ястремська О. О. Методологія стратегування розвитку підприємств за моделлю економічних відносин економіки вражень / О. О. Ястремська // Проблеми економіки. - 2025. - №1. - С. 269 – 280.
Короткий огляд (реферат): Зміни у життєдіяльності суб’єктів господарювання вимагають розроблення нового теоретичного підгрунтя, методологій, методичного забезпечення, практичних рекомендацій, які були б здатні як відповідати викликам сьогодення, так і надавати можливість формувати стратегічні перспективи їх розвитку. Тому у статті виділено основні сучасні трансформаційні зміни економічних відносин, нові моделей економіки, переважні тенденцій основних економічних процесів. На цій основі доведено, що однією з перспективних моделей економіки сьогодення є економіка вражень, складність якої вимагає від підприємств змін у процесах стратегічного управління, які втілюються у стратегуванні – його новому напрямі – стратегічному мисленні. Використання стратегування є доцільним для розроблення стратегій розвитку підприємств з урахуванням нової моделі економіки – економіки вражень. Тому метою статті є висвітлення пропозицій з формування методології стратегування розвитку підприємств в умовах розбудови економіки вражень в Україні. Об’єктом є процес стратегування розвитку підприємства, предметом – складна, динамічна, цілісна, субординована система різноманітних методів, принципів, рівнів і форм методологій пізнання і функціонування процесу стратегування, що реалізуються з урахуванням конкретних умов становлення економіки вражень. Методами, використаними у статті, є аналіз, синтез, абстрагування, теоретичне узагальнення, структурно-логічний підхід, системний і комплексний підходи для обґрунтування методології стратегування розвитку підприємства в умовах економіки вражень. Основними новими результатами, викладеними у статті, є парадигма стратегування розвитку підприємств в умовах економіки вражень, її характеристики, функції та принципи реалізації. На основі обґрунтованої парадигми розроблено представлений науково-методологічний підхід за етапами стратегування, методами, з урахуванням особливостей і переваг моделі економіки вражень щодо раціональних та емоційних вражень від розвитку підприємств.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36425
Розташовується у зібраннях:Статті (МБА)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття Ястремська О.О. problems-of-economy-2025-1_0-pages-269_280.pdf743,95 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.