Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36479
Назва: Соціальний імпакт бізнесу як фактор формування конкурентних переваг підприємства
Автори: Другова О. С.
Теми: соціальний імпакт
конкурентні переваги
корпоративна соціальна відповідальність
сталість
бізнес-стратегія
стратегічний розвиток
сталий бізнес
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Другова О. С. Соціальний імпакт бізнесу як фактор формування конкурентних переваг підприємства / О. С. Другова // Науковий погляд: економіка та управління. – 2025. - № 1 (89). - С. 86-92.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено соціальний імпакт бізнесу як фактор формування конкурентних переваг підприємств. Про аналізовано сучасні підходи до оцінки соціального впливу та його значення у зміцненні репутації, підвищенні лояльності клієнтів і залученні інвестицій. Особлива увага приділена інтеграції ESG-принципів у бізнес-моделі компаній, що сприяє довгостроковій стійкості та оптимізації витрат. Визначено роль партнерств із громадськими організаціями та державними структурами у реалізації соціально відповідальних ініціатив. Обґрунтовано необхідність впровадження системи моніторингу та звітності соціального імпакту, що забезпечує прозорість корпоративної діяльності. Запропоновано ефективні підходи до комунікації соціальної відповідальності підприємств через маркетингові кампанії, звіти та цифрові ресурси. Доведено, що соціальний імпакт є стратегічним чинником підвищення конкурентоспроможності компаній у сучасних ринкових умовах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36479
Розташовується у зібраннях:Статті (МБА)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
СОЦІАЛЬНИЙ ІМПАКТ БІЗНЕСУ ЯК ФАКТОР ФОРМУВАННЯ.pdf537 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.