Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36573
Назва: Штучний інтелект–чинник стратегічних змін вищої освіти
Автори: Воронюк Є. В.
Сатушева К. В.
Теми: освіта
штучний інтелект
вища освіта
мовні моделі
індивідуалізація навчання
політика України
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Воронюк Є. В. Штучний інтелект–чинник стратегічних змін вищої освіти / Є. В. Воронюк, К. В. Сатушева // Інтеграція штучного інтелекту в освіту – виклики та можливості : збірник тез науково-методичних доповідей Всеукраїнського науково-педагогічного підвищення кваліфікації, 10 грудня 2024 р. – 20 січня 2025 р. : тези допов. – Київ – Львів – Торунь : Національний університет фізичного виховання і спорту України, Liha-Pres, 2025. – Ч. 1. – С. 157-160.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто трансформацію процесу освіти під впливом технологій штучного інтелекту (ШІ), зокрема мовних моделей, що дедалі активніше інтегруються у вищу освіту. Окрема увага приділена трактуванню освіти як процесу формування образу через передачу цінностей і знань, а також вплив ШІ на індивідуалізацію навчання. Аналізується державна політика України щодо розвитку ШІ у вищій школі, включаючи нормативні ініціативи, стимулювання наукових досліджень та адаптацію освітніх програм. Особливу увагу приділено викликам, пов’язаним з доступністю ШІ для здобувачів освіти, що впливає на цінність індивідуальних знань. Зазначено, що стратегічний вектор освіти поступово зміщується від формування образу до формування навичок використання ШІ в різних сферах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36573
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕВББ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези_ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ–ЧИННИК СТРАТЕГІЧНИХ ЗМІН ВИЩОЇ ОСВІТИ.pdf2,18 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.