Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36589
Назва: Formation of social and communication support for business in an inclusive economy
Автори: Maystrenko O. V.
Теми: іnclusive economy
social responsibility of business
social communication
social technologies
social engineering
target audiences
communication channels
sustainable development
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Maystrenko O. V. Formation of social and communication support for business in an inclusive economy / O. V. Maystrenko // Управління розвитком економічного середовища в умовах глобальних трансформацій : збірник тез доповідей ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 06-07 лютого 2025 р. : тези допов. / [Електронний ресурс]. – Xарків: XНУ імені B. Н. Каразіна, 2025.
Короткий огляд (реферат): The article examines the role of social and communication support for business in an inclusive economy. It is emphasized that enterprises focused on social responsibility play a key role in solving social problems, which requires effective communication with various groups of stakeholders. The main components of the formation of such support are analyzed: analysis of target audiences, the influence of communication channels, the use of social engineering and assessment of economic efficiency. Practical recommendations are given for the integration of social and communication technologies into business processes to increase brand engagement and trust. It is emphasized that the inclusion of inclusion principles in enterprise strategies contributes to sustainable development and positive socio-economic changes.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36589
Розташовується у зібраннях:Статті (КМД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Maystrenko O_тези.pdf78,12 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.