Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36636
Назва: Особливостей збутової політики сучасного бізнесу в умовах війни
Автори: Небилиця О. А.
Теми: збут
маркетинг
інструменти
техніка
воєнний стан
бізнес
товари
послуги
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Небилиця О. А. Особливостей збутової політики сучасного бізнесу в умовах війни / О. А. Небилиця // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, присвяченої видатному вченому-економісту О. Г. Ліберману, 22 листопада 2024 р. :тези допов. - Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2024. - C. 887-891.
Короткий огляд (реферат): У роботі виділено особливості збутової політики сучасного бізнесу в умовах війни через узагальнення її головних компонентів та інструментів. Відзначено основні аспекти, які варто враховувати, розробляючи збутову політику в таких умовах. Серед яких зазначено: гнучкість та адаптивність, оцінка ризиків, локалізація, цінова стратегія, комунікація з клієнтами, підтримка споживачів, цифрова трансформація, соціальна відповідальність, інновації в продуктах і послугах. Виділено сучасні інструменти збутової політики, які включають різноманітні техніки та технології, що допомагає підприємствам ефективно адаптувати свій бізнес та реалізовувати товари і послуги. Серед яких: цифровий маркетинг, CRM-системи, е-commerce платформи, автоматизація маркетингу, аналіз даних, чат-боти, програми лояльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36636
Розташовується у зібраннях:Статті (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1Небилиця-тези.pdf522,68 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.