Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36645
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКрамаренко Д. П.-
dc.contributor.authorКосолапова П. Ю.-
dc.date.accessioned2025-06-11T13:57:17Z-
dc.date.available2025-06-11T13:57:17Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationКрамаренко Д. П. Формування іміджу та репутації готельно-ресторанного комплексу / Д. П. Крамаренко, П. Ю. Косолапова // Сучасні тенденції розвитку індустрії туризму та гостинності: глобальні виклики : матеріали IV міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 15 квітня 2025 р. – Харків : Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова, 2025. - С. 77-79.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36645-
dc.description.abstractРозглянуто поняття репутація готельно-ресторанного комплексу. Визначено, що швидкий розвиток репутації на ринку підвищує конкурентоспроможність підприємства. Обґрунтовано, що формування репутації сприяє розвитку фінансових, інформаційних, людських і матеріальних ресурсів.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectрепутаціяuk_UA
dc.subjectринок послугuk_UA
dc.subjectпослуги готельно-ресторанного комплексуuk_UA
dc.subjectіміджuk_UA
dc.titleФормування іміджу та репутації готельно-ресторанного комплексуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (ГРБКТ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.